چه درمان می تواند FSGS از نارسایی کلیه جلوگیری
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند FSGS از نارسایی کلیه جلوگیری

چه درمان می تواند FSGS از FailureFSGS کلیه، به عنوان فوکال سگمنتال گلومرولواسکلروز نامیده جلوگیری از، یک علت شایع نارسایی کلیه است. به طور کلی، پیش آگهی از نارسایی کلیه ناشی از FSGS است خیلی خوب نیست. بنابراین یک درمان موثر برای درمان زود هنگام FSGS مورد نیاز است.
به طور کلی، کودکان و نوجوانان در معرض خطر بالاتری از FSGS از سالمندان هستند. در مراحل اولیه، این بیماران به احتمال زیاد به نشان می دهد پروتئین های سنگین، هماچوری، مستمر فشار خون بالا و تورم، به ویژه در پاها. اگر FSGS به طور موثر کنترل نشده است، آن را ممکن است به نارسایی کلیه منجر شود.
چه درمان می تواند FSGS از نارسایی کلیه جلوگیری از؟
به طور معمول، کلیه ما مسئول تصفیه، آب اضافی و مواد سمی است، در حالی که آن را نشان می دهد بخشی از عملکرد کلیه است زمانی که فرد با FSGS تشخیص دست رفته است. به عنوان یک نتیجه، برخی از عوارض شدید ممکن است به عنوان نتیجه از ضایعات ساختمان تا در کلیه رخ می دهد. با توجه به پاتوژنز FSGS، درمان طبیعی، به نام طب میکرو چینی Osmotherapy، استفاده شده است.
در مقایسه با طب سنتی چین، این درمان موثر تر است. چه چیزی بیشتر، آن را تا واردات از فن آوری های پزشکی غربی پیشرفته. با برخی از روش خاص، داروهای گیاهی موثر خرد به بازی اثر آفت کش آن به طور کامل. از طریق اثر هم افزایی مصرف دارو دهان و دندان و دارو نرم افزار های خارجی، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy قادر به تامین غذای کافی به سلولهای آسیب دیده و فعال شدن آنها را به بازی عملکرد خود را دوباره است. این درمان طبیعی القاء عوارض جانبی کمتری نسبت استروئیدها، دیالیز و درمان های دیگر.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان برای FSGS و یا می خواهید برای جلوگیری از نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ / وایبر: +86 18633865632





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: